Olen aivan totaalisesti hurahtanut noihin kukkarykelmiin. Teinkin pöydälleni inspiraatioksi blogini otsikko kyltin. Hieman liian tumma siitä tuli, mutta tykkään töllistellä sitä.

  

Tänään hurautin töistä kiireellä kotiin tekemään avomiehelleni syntymäpäiväkorttia. Olin laittamassa viimeistä osaa korttiin kun kuulin auton tulevan pihaan. En mitään sen kummempaa lahjaa ostanut, mutta pullon energiajuomaa ja kortin pullonkaulaan sekä hieman suklaata.

Olen tehtaillut erilaisia kukkia täkkä viikolla ja tuossa on yksi minkä tein paperikassista leikatuille papereille.

Koska vietämme sunnuntaina avomieheni ja hänen isänsä syntymäpäivä samalla kertaa, tein äsken toiselle sankarillekinn kortin.

Pohjan tein valkoiselle korttipohjalle ja laitoin siihen Distress Ink:ä ja itse tekemääni kimallesumutetta. Leimasin vielä pohjan täyteen tekstillä Best wishes. Magnolia -pojan olen värittänyt copic:lla joskus aikaisemmin. Kortin rosoisen reunan tein saksilla. Olen telkkarin tuijottamisen sijaan tuijotellut youtube -videoita iltaisin ja nähnyt niin taitavia askartelijoita, että ei omat taitoni riitä. Niistä saa kuitenkin niin paljon vinkkejä ja inspiraatiota, että suosittelen.

Tänään kauppareissulla näin Fiskars:n kulma- ja boordilävistäjän alennuksessa ja se piti hankkia. Minulla ei näitä vielä ollutkaan.

Lävistäjällä saa tehtyä kivan näköisen "pitsi"-reunan. Testailin sitä hieman ja leikkaamalla uloimman osan pois on lopputulos hyvin erinäköinen.