Kylläpä aika menee nopeesti. Vasta kirjoitin, että uusi kuu ja nyt jo on seuraava menossa. Hiljaisuuteni blogeillessa johtuu siitä, että olen aivan hurahtanut roskaromaaneihin. Luen niitä vapaapäivinä ja iltaisin. Toissä olen pyrkinyt tekemään vain töitä. Mikälie romantiikan kaipuu iskenyt kun niitä vaan lueskelen. Kamalaa...

Olen toki tehnyt muutakin kuin vain lukenut. Aurinko on paistanut niin ihanasti, että on
ollut pakko  roudata itsensä ja tavarat viikonloppuisin mökeille. Tänään tulimme isäni mökkiltä. Oli outoa nähdä luonto vielä niin paljaana. Yleensä kun olen mökillä on siellä jo vähän aavistusta lehdistä ja ötököistä, mutta nyt ei niistä ollut pahemmin tietoakaan. Remu ja Peto olivat innossaan saadessaan olla villejä ja vapaita. Niiden touhuja on niin mukava seurata.

Olen tässä kuukauden aikana
toki tehnyt vähän nukekotijuttujakin. Kävin Lidl:ssä ja sorruin ostamaan neljä pakettia nukkekotihuonekaluja. Vähän niitä olen jo fiksaillut ja suunnitellut sijoituspaikkoja, mutta kuvia en ole ottanut. Laitan kyllä kuvia kunhan saan aikaiseksi ja oman tietokoneeni käyttöön.

Kamalaa kello on jo noin paljon täytyy vääntäytyä nukkumaan ( lue: roskaromaanin pariin). Hyviä luku... unihetkiä.

- Nina