Kylläpä pitää olla märkää. Ulkona on niin loskaista, että tuntuu kengistä loppuvan varret. Nukkekoti juttuja olen hieman tehnyt. Kylpyhuone sai pyykinpesukoneen ja likapyykkikorin. Kuvia myöhemmin. 

Innostuin noista ristipistotöistä ja olenkin hitaasti, mutta varmasti tehnyt pientä (lasten kokoa ei nukkekoti kokoa) taulua. Yritän saada työjäljen suhteellisen siistiksi. Vähän on vielä ns. epätasaista jälkeä, mutta pikku hiljaa.

Tänään tein täytekakun töihin vietäväksi. Siellä on kuulemma sellainen tapa, että uudet työntekijät vievät kakun kun aloittavat työt. No nyt se kakku on vihdoin tehty (aloitin työt tammikuun aluista : )) ja huomenna sitä päästään syömään. Laitan kakusta kuvia vähän tuonnempana. Nyt laiskottaa ja en jaksa viritellä sitä kameraa...

Olen lähdössä perjantaina Helsinkiin. Meillä on siellä koulutus/seminaari, jota pitää mennä kuuntelemaan. Ihan innolla olen lähdössä, koska siellä käsiteltävät asiat ovat työssäni aika keskeisessä osassa. Olin myös suunnitellut, että kun kerran menen sinne asti, käyn samalla reissulla askarteluliikkeessä. Tutkiskelin karttaa ja löysinkin muutavan sopivan paikan. Mulla on pari tuntia aikaa ennen kun juna lähtee takasin kotia päin, niin siinä kerkeen vähän rahaa tuhlata. Kiva-kiva, muutosta arkeen...

no nyt jatkan puuhastelujani täällä päin....

- Nina